NYA HUSET

Då var jag på plats i Huset. Jag som var så övertygad om att vi var lägenhetsmänniskor för all framtid, efter förra huset, har fått tänka om. Vi har alltså sålt lägenheten Mitt i Stan och köpt Hus. Så att nu sitter jag här bland möbler och flyttkartonger och vet inte riktigt var jag ska börja....
Jag har inte hunnit upptäcka omgivningarna så mycket ännu, mer än att jag varit till mataffären. Mataffären är riktigt trevlig med mycket delikatesser och två fiskvagnar utanför! Så här ska bli nyttig och framförallt god mat hädanefter!
Nu ska jag dyka ner i en kartong!

Kommentarer
Postat av: Sjufen

Nu har vi kalasat en andra gång. säkert lite trevligare än att dyka ner i en flyttkartong :) Tack för igår, det var trevligt och ett stort tack för presenter och det snygga kortet som Maddis gjorde. Kram!

2007-08-04 @ 16:40:22
URL: http://sjufens.blogg.se
Postat av: Mamma/momme

Lycka till...krama om min sockerråtta och gose-gubbe
Kram till morsan själv oxå ;)

2007-08-04 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0