FRUKOST

Eftersom att vi ska åka från hotellet om 10 minuter, blir även det här inlägget ganska fattigt på text....men bilderna säger väl allt! Bestick, tallrikar och muggar/glas är gjort av plast och något frigolitliknande material, jättekul att äta frukost på. Men så ser det ut på väldigt många ställen och är inte specifikt för vårt hotell. Frukosten består till stor del av socker. Jag som trott att jag äääälskar socker inser att jag i alla fall inte älskar det lika mycket som människorna här.
image102

image103

image105

image106

image107

image108

image109

Kommentarer
Postat av: Linda

Såg riktigt gott ut! men kanske inte varje dag året runt... men nån vecka eller så kanske inte är helt fel :) skönt med hotell frukost, fixt o färdigt!

2007-11-19 @ 18:21:39
Postat av: Sjufen

Ni hann med ett till blogginlägg. Mycket impad syster här. Jag har sovit mellan 14 och 18...riktigt riktigt skönt. Var och tittade på en tv-skärm idag. Den såg fin ut ;)

2007-11-19 @ 18:35:24
URL: http://sjufens.blogg.se
Postat av: mamma/momme

Hallå!
Kan jag inte få se en svensk frukost som omväxling???

Kramar till er

2007-11-28 @ 05:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0