MER SHOPPING

Eftersom att jag har varit i Woodbury och shoppat hela dagen har jag inte så mycket att skriva om idag. Kan meddela att Sonen den äldre har köpt fyra par skor här och eftersom att han har storlek 47 nu så kan det bli svårt att få plats med skorna när vi ska hem.  Men vis av tidigare resor till USA så har vi med oss extraväskor så att det ska nog gå bra ändå.

Vi var iväg hela dagen och hann precis hem till hotellet för att äta av gratismaten som de serverar tisdag-torsdag kväll. Ikväll var det bla grillade hamburgare, jättegott.  Hotellet är faktiskt jättebra. Det finns inomhuspool, basketplan, god frukost, gratis mat , snacks och öl/vin vissa kvällar. Vårat rum har två rum och kokvrå, vi har till oh med en diskmaskin. det enda problemet var att våran AC krånglat och gjort att det blivit alldeles för kallt. Det är åtgärdat nu men tyvärr har de två yngre barnen och mannen blivit sjuka. Om det beror på AC:n vet jag inte. De har hosta och feber, så att imorgon ska vi ta det lite lugnt på hotellet. Jag ska bara iväg en snabb sväng till ett köpcenter som ligger här i närheten för att köpa några saker jag glömde när jag var där igår. Mannen jobbar torsdag och fredag, sedan är han klar. Så att på fredag kväll packar vi ihop och åker till vårat nya hotell på Manhattan. Känns både bra och dåligt. Kul att vara mitt på Manhattan, men det har ändå varit väldigt skönt att vara här och kunna ta bilen överallt och barnen trivs verkligen bra på hotellet. Men eftersom att vi har en hel del vi vill se och göra på Manhattan är det ju naturligtvis mycket enklare om vi bor där.


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hoppas att de inte åkt på den besvärliga förkylningen som går här hemma med hög feber o hosta som håller i sig i veckor. Så krya på er alla.
Men det skulle vara roligt att vara där och få se allt. Förresten Håkan o Bodil fick i går en pojke på drygt 3 kg o 49 lång.(15 april).
hälsn Ingegerd

2008-04-17 @ 07:58:52
Postat av: Mamma/momme

Trist...Sjuk ska man inte va' på semestern :(

Rob - fyra par skor WOW!!!
Adam kan ju låna en att sova i ;)

Maddi - Ligg i sängen och mys hela dagen, har du något att läsa? kanske se på barnprogram?

Morsan - önskar att jag var där med er!

Love from Boden

2008-04-17 @ 08:46:24
Postat av: Sjufen

Hej hopp!

Krya på er sjuklingar och shoppa lugnt syster... Rob; köp lite annat än skor också tycker jag nog ;)

hann snabbt in och läsa, haft dålig nattsömn pga täppt-i näsa-dotter. Nu ska vi hasta till förskolan, idag ska Minna få träffa ett barn... Det går sakta framåt, hon som är jättevan att vara med en massa barn... Ja ja, nästa vecka sätter det väl mer fart gissar jag...

Kramar!

2008-04-17 @ 08:50:35
Postat av: Malin

De mår lite bättre idag så att det är ju skönt. Idag har vi över 20
grader och strålande sol. imorgon ska det bli 25grader o sol. Helt underbart!!
Ha det bra!

2008-04-17 @ 16:12:11
URL: http://morsansvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0