BESÖK

De har varit lite dåligt med foton här på bloggen ett tag och det tycker jag är tråkigt. Det blir det ändring på nu när jag visar er ett par foton från vårat trevliga besök idag. (Klicka på bilderna så blir de större)

              
          


Vi får inte glömma vår yngsta gäst, men han fick nöja sig med att ligga inne på golvet när de andra var ute och busade.

                                                                             


En liten uppdatering: Så här rörigt såg det inte ut när jag skulle publicera det här inlägget. På min sida där jag redigerar ser allt så snyggt och prydligt ut, men här hamnar ju alla foton helt konstigt. Eftersom att klockan är så mycket som den är nu tänker jag inte ens försöka göra något åt saken. Ni får helt enkelt stå ut med att det ser ut som det gör.


Kommentarer
Postat av: sol

åh vilka fina bilder! mer sådant!!!

2008-09-30 @ 16:27:44
Postat av: Linda

Härligt att busa ute :)

2008-09-30 @ 21:18:56
Postat av: Anonym

Tack för gott fika och trevligt sällskap. Tiden sprang iväg alldeles för snabbt när vi var hos er... Får göra om det snart igen!

2008-09-30 @ 22:05:10
Postat av: Sjufen/Sofia

Tack för gott fika och trevligt sällskap. Tiden sprang iväg alldeles för snabbt när vi var hos er... Får göra om det snart igen!



Förresten; riktigt bra foton. Undrar vad det är för bra fotograf som fotat...

2008-09-30 @ 22:07:04
URL: http://sjufens.blogg.se/
Postat av: Malin /Morsan

Sofia - bara kul att ni kom, ja det var en duktig fotograf ;)

Sol- jag lovar, ska bli massor av bilder!

Linda - ja, även om inte vädret var så kul hade de riktigt skoj ändå!

2008-09-30 @ 22:14:04
URL: http://morsansvardag.blogg.se/
Postat av: ingegerd

Hallå där. Vilka härliga o fina bilder på barnen, det kallas för ögonblicksbilder, kanon fint,

2008-10-01 @ 14:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0