SIMTÄVLING I FLORIDA

Ja, vi är framme i Florida nu. Resan hit lämnade en hel del övrigt att önska. Det tänker jag inte gå in närmare på just nu, jag hade tänkt avlägga en en liten simrapport istället.
 
Robert har simmat i Coral Springs. Det var fantastiskt kul att få vara med om. Helt underbar stämning, mycket folk och så sken solen på oss! Simningen gick strålande bra och Robert fick även vara med på en lagkapp, jättekul och spännande.
















Vi ses imorgon! Då ska jag berätta mer om vår shopping idag.


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej på er! Vad roligt för Robert med simningen, han är ju otroligt duktig! Vad fina kort du har satt in här, hoppas att ni får en härlig semester, du får gärna shoppa åt mig också!! Njut nu där nere för här är det frost idag så det dröjer innan man få ta på sig sommarkläder

2009-03-30 @ 07:48:31
Postat av: sol

Åh va härligt det ser ut! Mer bilder mer text! i want to know it all. LEver genom dej nu!

kram

2009-03-30 @ 09:44:26
URL: http://systersol.webblogg.se/
Postat av: mamma/momme

ÅÅÅÅ, jag vill oxå vara där och "heja" på simmaren, sola, shoppa och framför allt umgås med barn & fina barnbarn



Kramar i massor till er!!!!!

2009-03-30 @ 15:02:09
Postat av: Anonym

Åhhh...Det ser så härligt ut! Värme, fina barn, simning, sol sol sol



Saknar er och solen...



Tack för lånet förresten, det gör mig gott :), men nu hemma igen...





KRAMAR I MASSOR!!!!

2009-03-30 @ 19:33:57
Postat av: Malin

Jag kan bara säga att det är lika härligt (eller mer) som det ser ut på bilderna. Vi behövde verkligen sol o värme nu!!

2009-03-31 @ 05:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0