NYTT KAPITEL

Nu börjar ett nytt kapitel i min blogg.
Ett kapitel där jag  förhoppningsvis bloggar lite mer regelbundet och där ni också får följa med på vår resa mot Det Stora Äventyret nästa år.

Huset är sålt och nu finns liksom ingen återvändo. I Juli nästa år går flyttlasset (förhoppningsvis) till södra Florida.

En dag som denna känns det beslutet fruktansvärt bra. Här i Göteborg faller inte regnet ner från himlen. Nej, här blir du attackerad av regndropparna från alla möjliga håll. Idag är dessutom en av de dagarna då dagsljuset inte lyckades leta sig igenom det tjocka molntäcket. Läste det här i Aftonbladet idag och då fick jag bekräftat att vi valt helt rätt!

Välkomna tillbaka till min blogg!


Kommentarer
Postat av: ingegerd

Härligt att det är sålt. Så nu blir det att jaga nytt boende.

2009-11-25 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0