Internet

Har tidigare haft gratis Internet mellan 19-07, men idag bröt jag ihop och ringde Telia och uppgraderade det till att kunna surfa dygnet runt till en fast månadskostnad! Känns bra när vädret är så trist.... då kom jag in på vädret igen! Jag är så typiskt svensk och blir helt upptagen av väderprognoser och missade solchanser under de få sommarmånader vi har.  Men jag vet att det kommer att bli dåligt väder hela sommaren, det vet jag med bestämdhet bara för att jag köpte en AC till mitt sovrum förra veckan. Jag tänkte på förra sommarens värme och mindes när vi inte fick ner temperaturen under +30 på nätterna inomhus och bestämde mig för att jag inte ville vara med om det igen - nu undrar jag om den har en värmefunktion också??!!

MIn AC..........

image2

......med fjärrkontroll

image3

Kommentarer
Postat av: Sof

Vi får väl hoppas värmen kommer så att du får använda din nya manick...

2007-06-28 @ 23:12:40
Postat av: Morsan

Sof - ja det hoppas jag verkligen, men den kan nog göra nytta i mitt nya hus oxå =)

2007-06-28 @ 23:48:46
Postat av: Mamma/momme

Jag är som ett värmeaggregat...kan säkert försörja hela Instön med husvärme
SÅ misströsta icke :)

2007-06-30 @ 23:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0