SÅ HÄR BLEV DET -dåliga bilder på fina tapeter

Ja, här kommer då de utlovade bilderna. Tog massor av foton ikväll, men det går inte att få ett enda som visar hur tapeten ser ut "på riktigt". Antingen blir det för mörkt eller så lyser bronsfärgen för mycket eller.......ja svårt var det i alla fall. Men om ni är nyfikna på hur det ser ut på riktigt hemma hos oss nu är välkomna.





Och för er som inte varit hemma hos mig vill jag bara påpeka att det bara är en fondvägg och övriga väggar är vita, så att det är inte så mörkt som det ser ut på bilden. Ska prova fota i dagsljus imorgon och se om det blir bättre.

Kommentarer
Postat av: sol

jag kommer en dag. Kul med bild, men jag anar att det är ännu snyggare än det ser ut. Förresten var du sugen på att hänga med till hagabadet? ska försöka få till det inom den närmsta månaden tror jag.

2008-11-11 @ 01:20:54
URL: http://systersol.webblogg.se/
Postat av: Linda

Den verkar jättefin! Vi får hitta nån dag som passar oss båda att jag tittar förbi :)

2008-11-11 @ 12:26:41
URL: http://lindakristins.blogg.se/
Postat av: Anonym

an inspired pattern- I like it a lot! looking forward to seeing the pics taken in the daytime.

2008-11-14 @ 20:04:46
Postat av: mamma

WOW...jag vill oxå ha ...men var ;)

Snyggt är det, ni är så kreativa!!!



Kramar till er alla

2008-11-26 @ 07:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0