FREDAGSMYS

Ja, fredagsmys var det tänkt att vara ikväll. Lite god mat, ett glas vin och lite ishockey. Det började med att Adam satt och spottade läsk över middagsbordet och de två större barnen hamnade snart i en diskussion som snabbt spårade ur och de blev sura på varandra. Vinet jag skulle ha till maten smakade riktigt illa. Bara att hälla ut. Jag la Adam och satte mig för att se på hockey. Efter 10 minuter kom han ner för trappan, hur pigg som helst. Han somnade kl 22.30 (!!!), men det gjorde ju inte så mycket att jag missade hela matchen eftersom att Sverige ändå inte kan spela ishockey.

Någon som vill komma hem till oss och ha fredagsmys? Inte?

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe låter som en härlig fredagskväll! :) ses imorgon!

2009-05-09 @ 18:53:25
Postat av: Sjufen

Jag kommer gärna och fredagsmyser någon gång. Ska jag ta med två till som stör myset eller??

2009-05-09 @ 23:09:09
URL: http://sjufens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0