SNART ADVENT

Imorgon ska jag hämta upp jullådan som jag har i källaren. Jag längtar så efter att få lite mer ljus och mys. November har hittills varit helt bedrövligt. På mer än ett sätt. Jag har städat som en besatt inför visningar och besiktningar, vi har haft både vanliga förkylningar och vinterkräksjuka samt att det varit en rejält grå månad. Lite mer grå till och med än vad November brukar vara tydligen, se här. 

På söndag ska jag dessutom ha ett litet adventskalas för barnens "småkusiner", det blir trevligt. Man får verkligen försöka hitta allt som är positivt med den här tiden på året och njuta av det. 

Mindre kul är sonens morgonträningar, de är aldrig särskilt kul, men att kliva upp vid 5 på morgonen i November är rent plågsamt. Så längre än så här blir inte det här inlägget för att då orkar jag inte upp när väckarklockan ringer om 5 timmar. 

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Ja, jag tycker nog att Robert är bäst som har ork till allt slit med sin träning!!! Men Malin du är också duktig som stiger upp för att köra din son!! Du kanske längtar till han blir 18 o får körkort själv, då tror jag nog att du köper en bil till honom för att du är så glad att slippa stiga upp tidigit. Tror du inte att jag har rätt?? (haha)

2009-11-27 @ 07:51:52
Postat av: Malin

Det kommer jag helt klart att göra! Ingen tvekan! :D

2009-11-27 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0