147 0417 500

Här hemma ser det fruktansvärt dammigt ut. Det ser inte bara dammigt ut, det är dammigt och fullt med hundhår och smulor och..... Det beror på att min dammsugare har en "plastgrej" som ska sättas fast på dammsugarpåsen för att sedan passa i dammsugaren. Det här är inte så lätt att komma ihåg när det är dags att byta påse. Det har funkat hitills jag har slängt den med påsen några gånger men upptäckt det på en gång eftersom att jag helt enkelt inte fått den nya påsen att passa i dammsugaren. Den här gången var det annorlunda. Jag bytte inte genast till en ny påse och sopbilen hann komma förbi innan jag upptäckte misstaget. Jag har beställt en ny plastgrej, den har ett nummer, 147 0417 500,  som man så vänligt hjälpte till att plocka fram till mig hos Nilfisk. Någon ny 147 0417 500 kunde de inte sälja till mig utan det fick jag beställa genom en återförsäljare som i sin tur skulle beställa från dem. Nu när jag tänker efter kanske jag skulle ha beställt två på en gång.....


Kommentarer
Postat av: Mamma/momme

Otur???
Nää...Malin-syndromet!

*Packa inte ner Adam i resväskan!

*Glöm inte att det är Nicco som ska
till hundpensionatet, INTE Madeleine

*Låt Robert ta hand om nycklar mm ;)

Kramizar till er alla!!!

2008-04-09 @ 10:15:40
Postat av: Malin /Morsan

Hahaha =) Ska försöka tänka på det! Om vi nu kommer så långt eftersom att Roberts pass fortfarande är borta.......

2008-04-09 @ 13:40:37
URL: http://morsansvardag.blogg.se
Postat av: Sjufen

he he... jag lider med dig! Men nu verkar ju allt ha ordnat sig till det bästa... Men det är klart du har ju packningen kvar;)

2008-04-10 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0