SISTA DAGEN I NAPLES

Imorgon åker vi till Miami. Hoppas packningen går smidigare nu än när vi lämnade West Palm Beach. Jag har i och för sig inga större förhoppningar om det eftersom att vi inte direkt har minskat på bagaget under resans gång.

Idag tog jag mig till Michaels under förmiddagen, Per och barnen var kvar här på hotellet och badade i poolen. Eftermiddagen tillbringade vi på stranden i vanlig ordning. Robert hittade en jättestor fin snäcka åt Madeleine när han var ute och badade, tyvärr var den bebodd av en stor eremitkräfata, så att den fick flytta tillbaka ut i havet. Ja just det, jag har ju glömt att berätta att jag och Madeleine såg flera delfiner när vi var och badade häromdagen, det var verkligen jättehäftigt!

Ikväll var vi och åt på en fantastiskt bra fiskrestaurang. Alla åt med stor aptit förutom Adam. Madeleine tog en kokosnötsdrink i repris.



Det här är vår hyrbil. När jag ser den tycker jag egentligen inte att packningen borde vara ett problem.



Glad påsk vill jag också passa på att önska er!! Här har det inte varit mer påskfirande än att barnen fick varsitt påskägg idag. Men vi är nöjda ändå och vill inte byta med er därhemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Efter en jobbig natt med oroliga barn, så är det väldigt härligt att titta in här och se era fina foton. Jag reser med er :)



Kramar

2009-04-10 @ 09:31:05
Postat av: Linda

Glad påsk till Er också! Kul att internet fungerade så vi får följa med ;) Ni blir bara brunare o brunare!! "avundsjuk" Jaja får ta sig ut lite här också, nu har våren faktiskt kommit hit!! Kram :)

2009-04-10 @ 11:48:28
URL: http://lindakristins.blogg.se/
Postat av: Morfar

Vilken snygg tjej med fin klänning och blomma i håret!!!

Härligt att se att ni har så kul tillsammans -- saknar er/Kram morfar

2009-04-10 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0