HOTELLET

Idag började vi dagen med att (för en gångs skull) ta det lite lugnt. Vi stannade på hotellet på förmiddagen och sedan åkte vi till stranden i Palm Beach (bilder från Palm Beach kommer senare, de är i andra kameran). Efter att vi badat och solat ett bra tag gick vi på en promenad längs Worth Ave.  Där hittar man bara det dyraste av det dyraste; Louis Vuitton, Jimmy Choo mfl mfl. Gatan var kantad med ordentligt dyra bilar och där och då kom Robert på att han vill bli rik....tja inte mig emot så länge han delar med sig lite.... Sen åt vi lunch på Starbuckspå Worth Ave., inte tokigt alls. Andra halvan av dagen har jag spenderat på Wal Mart, gym och steakhouse, mer om det senare (och bilder).




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är såååå glad för er skull, att ni får sol och värme. Underbart! Men lova att packa ner lite sol i väskan, så jag får prova på...

Jag har precis klivit upp, det är grått ute, regnkläderna sa på Minna strax...sen förskolan. När hon är där sa jag tvätta och städa litegrann. Låter det välbekant? Ville bara skriva det så att ni njuter än mer av det ni upplever för tillfället...





Kramar i massor från oss alla.

2009-03-31 @ 08:33:49
Postat av: mamma/momme

Inte alls sugen på att vara där, nej då!!!



Vi får BARA ca 60 kilo kött ikväll att ta hand om, ska vi byta?



Kramar i massor till er, ha det underbart och njut!

2009-03-31 @ 09:01:15
Postat av: ingegerd

inte ett DUGG avundsjuk! Ser ut för att vara ett kanonfint ställe. Underbara bilder! NJUT!!!! för snart är ni hemma i det kalla Sverige-

2009-03-31 @ 10:02:02
Postat av: Sjufen

Saknar dig massor kära M

2009-03-31 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0