EFFEKTIV DAG

Idag har jag varit supereffektiv här hemma! Jag har ringt ambassaden, försäkringsbolaget, sagt upp tidningen, sagt upp medlemsskapet i pysselklubben, sagt upp Viasat, bokat tid med mäklaren och köparna, ringt transportstyrelsen (som inte har koll på läget just nu kan jag meddela...stackars sonen som väntar på tö och körkortstillstånd...), bokat flyttstäd, skrivit ut och skrivit på kontraktet till flyttfirman, betalat av bilen, kontaktat mäklare i USA och....ja, det gamla vanliga; lagat mat, förhört läxor, handlat, tvättat, skjutsat fram och tillbaka och fixat med lilla A's ögonsalva var tredje timme. Tänk om alla dagar var så här...

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Det var inte lite du har hunnit med samt att komma ihåg allt som måste ordnas inför flytten. Hoppas Adams ögon blir bra snart.

2010-01-26 @ 09:28:01
Postat av: Nisse

Härligt jobbat. Otroligt effektivt.

Själv planerar jag en flytt och märker att det är en himla massa som ska tas tag i. Flyttstädningen funderar jag på om jag ska beställa av en städfirma, eller ska man flyttstäda själv? Verkar vara ett stort jobb att flyttstäda en lägenhet på 92 m2.



/Nisse

2011-06-12 @ 17:22:13
URL: http://www.hittaflyttstadning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0