Regn och mörker

Ikväll fungerar internet härute på Landet!! Hoppas det håller i sig. Som om jag inte hade nog att göra redan så bestämde jag mig för att börja blogga! Så att nu sitter jag här i regnet på Landet mitt i natten (enda möjligheten att få något gjort är när barnen sover) och skriver. Det är bra att ha något annat att tänka på vid den här tiden på dygnet när man som jag är hysteriskt mörkrädd. Till och med Hunden blir mörkrädd när han går ut med mig i mörkret..... Men nu ska vi inte tänka på det utan jag ska visa er hur det kan vara här en solig dag istället!!
image1

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: MosterSyster den äldre

Halloj!
Riktigt skoj att du också börjat blogga...
Tänker på dig där du sitter ute i mörkret, det är ju bra att internet fungerar ikväll!
Kramar

2007-06-28 @ 00:23:12
Postat av: Sof

Ah... fint foto. Det är det som gör att du sitter dr ute, det är ju underbart när det är fint väder.!
Kram

2007-06-28 @ 00:27:56
Postat av: Din favorit svägerska

Du är så underbart underfundig med dina vardagliga kommentarer av alltings "jävlighet" !
Jag vet precis hur du känner det, för allt "digitalt, teknologiskt och allting med slangar och muttrar SKA bara krångla!"
Så är det och det är en REGEL istället för ett undantag!
I vilket fall som helst, så fick jag inte tag på Carro alls - igår såklart! 18-åringar lever sitt eget liv, och det får man väl som morsa, acceptera...?
Så jag och Carina kommer upp fredagen den 3:e Augusti och vi är 2 st starka gamla stötar till hästa-tjejer som kan lyfta ett antal ksrtonger och lådor! No problem Malin vi bär som satan!
Jag längtar förskräckligt efter er alla!
Och jag blev lite besviken på både vädergudarna och allting - men jag jobbar nästa vecka osv..
Hade jag inte lovat bort att Malena skulle bo här - hade jag kommit på "studs" !
Vi har känt varandra lika många år som du känt Per och du VET att jag är världens bästya "faster" och tillika "favoritsvägerska" !
Eller hur?
Sämre "räpor" finns!
:-)
Kramen från Elisabeth

2007-07-24 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0