OUMBÄRLIGA SAKER

Vi har hittat en del saker här i USA som känns nödvändiga och som vi inte riktigt kan förstå varför de inte finns hemma i Sverige........
image79
Muggar som på något vis kan värma upp din choklad genom att du bara trycker på en knapp.

image80
Färdigvispade ägg till din omelett.

image81
Parkeringsplatser som är stora trots skyltar som talar om att de är små.

image82
Klädvårdsrulle som doftar gott.....visst demonstrerar jag det fint...hehe

image83
Snygga (ok, jag är ironisk) bilskyltar pyntade med kedjor!

Det blir tufft att komma hem och försöka anpassa sig till ett liv utan alla dessa saker!!

Kommentarer
Postat av: Sjufen

oj oj, jag höll på att missa ett inlägg... Inte bra! Det var en väldigt intressant fundering...

Ni får ta och köpa ytterligare en väska och transportera med er lite såna grejer tycker jag nog:)

2007-11-18 @ 07:01:10
URL: http://sjufens.blogg.se
Postat av: Linda

De sakerna e ju helt fantastiska!!! Japp instämmer med ovanstående skribent...jag kan vara med tillsammans med s o finansiera väskan ;)Kul att ni varit så bra på att blogga! kram

2007-11-18 @ 12:24:26
Postat av: Malin

Linda& Sofia- Haha , ja här finns mycket som man inte klarar sig utn och vi är just nu på väg för att köpa en stoooooor väska!! Hehe, sen får vi se om tomtarna har något med sig hem =)

2007-11-18 @ 15:47:24
URL: http://morsansvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0