RESA

Så ska jag ut och resa igen, men den här gången blir det utan barn! Mannen är hemkommen från Afrika och vi håller som bäst på med inskolning nu. Han är mycket läraktig och har snart lärt sig allt om Bebisens olika grötar, mat och sovrutiner. Listor skrivs och han lär sig att hitta i garderoberna. De två äldre barnen börjar så smått se fram emot chansen (jag anser i och för sig att det borde stå risken) att det blir hämtpizza varje dag!

Jag kommer att hålla er uppdaterade från resan som går till Charlotte, North Carolina!


Kommentarer
Postat av: Momme/mamma

SNAAAART kommer jag. varna Per & glädj barnen ;)

Kramar från medresenären

2007-11-03 @ 17:31:26
Postat av: Sjufen

Tack för pysselstunden ikväll!

2007-11-04 @ 01:12:34
Postat av: Linda

Är ganska avundsjuk på resan!!! men jag ska klura på en önskelista och en beställd shoppinglista som ni kan ta med er :)

2007-11-05 @ 21:51:33
Postat av: Malin

Linda: Det låter bra det!Ska handla alla julklappar där =)
Mamma: Han är varnad ;)
Sofia: Tack själv! Hit med en pyssellista du också =D

2007-11-05 @ 23:36:39
URL: http://morsansvardag.blogg.se
Postat av: Malin

Haha! Sofia: Jag menar naturligtvis ÖNSKElista!!

2007-11-05 @ 23:37:37
URL: http://morsansvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0