SHOPPING

Hej igen! Nu är våra resväskor tillbaka och tur är det eftersom att vi ägnat dagen åt shopping! Vi behöver ju väskorna för att få hem allt.....

image32
Oj, det här blir skoj!!

image33
Tandkräm med kanel......

image34
Här fanns mycket intressant...

image35

Lite efterrätt?

image36
Hmmmm..... kan det här vara gott?

image38
Nybakat...

image40
Middagstips....
image41
....ännu fler middagstips...

image42
Ost

image44
Här får man lätt beslutsångest!

image46
Här finns inga små förpackningar....men glass är ju gott....

image56
Dr Pepper drack jag alltid på klassens timme i skolan för "hundra" år sedan

image48
Varför köper man Nutripals Real Fruit när man kan köpa ..


image49
..riktig frukt


image51
Barnmat...lite annorlunda utbud än det vi är vana vid!

image52
Mer barnmat.

image53
Till de större barnen..

image54
...och naturligtvis finns det mycket att välja mellan här också....

image55
När du hittat din favorit så kan du köpa Supersize!!

image57
No comment =)
image58
Puh, det här blev också en lång dag!!

Hälsningar från ett varmt och soligt Charlotte (drygt 20 grader ute)!!

Kommentarer
Postat av: Sjufen

Skönt att väskorna är tillbaka, så ni får byta kläder ibland. Annars hade vi kanske trott att ni bara klippt in er på en massa andra foton, för att låtsas att ni har varit där!

Förstår att ni hade beslutsångest när ni gick och shoppade. Jag inser att jag aldrig kan åka dit med P iallafall. "Nu, Sofia går vi igenom allting systematiskt"... Förstå vi hade ju bara hunnit med en affär på en vecka.

Er kundvagn såg intressant ut. Barnen blir nog glada när det kommer hem iallafall:)

Sköt om er, nu ska min dag börja och ni ligger säkert och sover gott vid det här laget.

Kramar!

2007-11-14 @ 08:11:15
Postat av: Marita

Hej!
Vad jag önskar att jag varit med. Men jag får nöja mig med att se bilderna. Jag väntar ju förstås på HUND bilderna ;-)
Ha det så gott.
Hälsningar Marita (i ett snöigt Boden)

2007-11-14 @ 09:24:26
Postat av: Malin

Sofia- haha ja det är inte lätt med allt som finns att välja på och jag kan ju säga att vi var rätt många timmar på affären.... =) Efter ett tag tittade folk också rätt konstigt när jag sprang runt med kameran och fotograferade helt hysteriskt! Kundvagnen kommer nog att göra många glada, för att längre ner ligger julklaparna =) Kramar från Amerikaresenärerna!
Marita- Kul att du hittat hit! Hundbilderna kommer förhoppningsvis imorgon! Vi ska träffa henne ikväll, så att det blir jättespännande! Vi är dessutom bjudna på middag med Teri!

2007-11-14 @ 14:54:03
URL: http://morsansvardag.blogg.se
Postat av: Linda

Kan tänka mig att det tog ett tag att ta sig igenom där! :) Kom precis hem och har inte alls haft en lika rolig shoppingdag som ni verkar ha haft!!! Ska minsann dra med sofia tror jag!!! Så att vi också får komma oss iväg... Ni får skynda er lägga ut bilder på lilltjejen! *nyfiken* Hoppas ni haft en trevlig middag också och att besöket gått bra! kramar

2007-11-14 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0