VINTERTRIST

Känner att det är jättetråkigt att våren bara försvann under ett täcke av 25 cm snö. Jag funderade på om mina påskliljor skulle hinna slå ut till påsk, istället frös de ihjäl. Det var lite snopet, hoppas bara att mitt magnoliaträd blommar som det ska längre fram i vår. Nåväl, jag ska ju möta våren i New York om den nu inte får för sig att springa och gömma sig under snön där också. Om två veckor och några dagar åker vi. Hela gänget. Alla med olika förväntningar, hoppas att vi hinner med så mycket att alla blir nöjda utan att behöva stressa runt för mycket. En som inte har så stora förväntningar är snart Ettåringen. Ska bli spännande att se vad han tycker om tidsomställningen på 6 timmar... om detta kommer nog att bloggas framöver!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Verkar som min förra kommentar inte kommit med :?
Har iallafall varit här och skrivit för några dagar sen :) Du får ställa om dygnet för honom succesivt(?) nu innan ni åker. Hoppas ni får en jättehärlig resa!

2008-04-02 @ 14:29:10
Postat av: Malin /Morsan

Jag får försöka göra det =) hoppas ni får kul imorgon!!

2008-04-04 @ 22:47:14
URL: http://morsansvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0