FORTSÄTTNING PÅ ÄPPELDRICKAN

Nu är då äppeldrickan klar sedan ett par dagar och den blev riktigt god tycker jag. Dottern däremot tyckte inte om den. Hennes kommentar var "usch, den smakar ju äpple". Jag svarade henne att det ju inte är så konstigt eftersom att det är äppeldricka, varpå hon säger "ja, men den smakar ju sån't äpple man äter, det här kan jag bara inte dricka!". Borde ju inte vara något problem tycker jag eftersom att hon gladeligen tuggar i sig ett par äpplen om dagen. Övriga familjen gav den dock tummen upp.

Kommentarer
Postat av: Linda

Å vad gott det låter!! Men vet inte om man ska tycka det är lite oroande att man inte vill att äppledricka ska smaka riktiga äpplen ;) Men kan kanske förstå henne... saften man köper smakar ju inte direkt som frukten det ska smaka som... o har man då en sån man gillar kanske man blir besviken :)

2008-09-25 @ 11:33:54
URL: http://lindakristins.blogg.se/
Postat av: Sofia/sjufen

Sååååå god!

2008-09-25 @ 21:38:26
URL: http://sjufens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0