ULLARED

Så har jag då varit på Ge-Kås igen. Jag var där häromdagen och handlade. Mycket. Det var jag , mamma och lilla A. Vi gick runt med två kundvagnar och lilla A i sin vagn. Det var inte helt lätt, men vi hade noga räknat ut när vi skulle åka för att det skulle vara så lite folk som möjligt och därmed gå hyfsat smidigt. Måndag 15:e september valde vi ut med omsorg. Semestrarna är slut, flera veckor sedan folk fått lön, barnbidraget har inte kommit, måndag morgon osv. Trots alla våra högst vetenskapliga tankar var det en hel del bilar på parkeringen när vi kom och ganska trångt i butiken, men det kanske det alltid är å andra sidan. Oavsett det så gick allt smidigt. Vi fyllde kundvagnarna med allehanda julklappar, skurmedel, schampon och tandkrämer ganska snabbt. Så betalade vi och gick ut med allt i bilen för att snabbt gå in i butiken och ta vid där vi slutde shoppa en stund innan. Dagen avslutades med pizza och kebabtallrik på restaurangen utanför. När jag kom hem var jag lagom mätt, trött och inte det minsta sugen på att bära in alla Ge-Kåspåsar som fyllde bagaget i bilen. Men nu är det gjort och vi har hämtat oss och nu är jag riktigt nöjd därför att jag har maskindiskmedel för ett kvartal och i stort sett alla julklappar inhandlade. Det ni! Slå det om ni kan.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Låter som ni hade en riktigt bra dag! :) SJälv kan jag nog inte skryta med att ha inhandlat en enda julklapp ännu... Fint foto på adam.

2008-09-17 @ 10:22:14
URL: http://lindakristins.blogg.se/
Postat av: Malin /Morsan

Japp, det var kul om än lite jobbigt!

2008-09-17 @ 10:55:36
URL: http://morsansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0