HEJDÅ FLORIDA

Nu har vi packat väskorna... igen...Allt fick plats, hur det går att få in det i bilen imorgon återstrår att se. För att inte tala om vad de säger vid incheckningen. Men jag har ju lyckats få med "lite" övervikt förut så att jag har goda förhoppningar om att lyckas imorgon igen.

Vårt flyg går inte förrän sen eftermiddag imorgon. Vi har ordnat med sen utcheckning från hotellet så att det blir ett par timmar vid poolen innan vi åker. Då får vi bättra på brännan yterligare så kan ni känna er som riktiga blekfisar när vi kommer hem. Hehe.

Några foton kommer inte för att min dator la av idag igen, sitter och surfar med Pers dator och jag orkar inte krångla och kopiera över dem hit. Sorry. Fast jag har ju ändå varit ganska generös med min bildrapportering från USA's Sunshine state.

Nu får ni önska oss en trevlig 10-timmarsflygning till Europa med Adam, så ses vi när vi är hemma igen! Kul att ni har hängt med på resan!

Kommentarer
Postat av: Morfar o co

Lycka till på resan! Det blir lite tomt när vi inte får läsa om era liv over there, men vi föredrar (trots allt :)) att ha er på hemmaplan./Kramar till alla

2009-04-13 @ 08:59:33
Postat av: Sofia

Hej, tråkigt för er med låååång resa, men ni hinner ju bada lite till innan, det är ju positivt!



Här har vi också packat, dock inte lika mycket. Men det är dammsuget svabbat och snart inpackat i bilen...



Så med andra ord, färdigt för ert inträde ;)



Välkomna!

2009-04-13 @ 12:13:14
Postat av: Ingegerd

Hej! Det har varit jäteroligt att följa eran resa over there. Men du kan ju fortsätta likadant här hemma att skriva o sätta ut bilder ofta!! Kram

2009-04-13 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0