MER MIAMI SOUTH BEACH

Min dator ville inte vara med igår, men nu är den igång igen, om än lite knackigare än vanligt.
Här är lite foton från igår Vi var på South Beach och kvällen tillbringade vi på Lincoln Rd, där åt jag en av de godaste pizzorna jag någonsin ätit.

Robert och Madeleine på Ocean Drive.



Här fångar de kokosnötter som en kille sitter och kastar ner från palmen.



Robert utanför Miami Ink (det är en doku-tv-serie som spelas in där)


Adam lika glad som vanligt.


Madeleine framför fontäner på Lincoln Rd.


Robert tar ett kvällsdopp i poolen.


Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej! Oh vad härligt ni har det!! Men snart är ni hemma igen i det karga Sweden!!!! 4 gr här nu i Oxd i kväll, HÄRLIGT!! Var har du Per nu?? Är han i Afrika en vecka nu eller är han inte bara med på bild? Här är allt bara bra! Kramar till er alla från oss alla.

2009-04-12 @ 22:20:17
Postat av: Ingegerd, mormor o morfar

Ovanstånde kommentarer är inte bara från morfar utan Ingegerd o mormor också.

2009-04-12 @ 22:24:08
Postat av: Malin

Jodå, Per är allt med (hans arm skymtar på fotot med Adam =) Däremot kan man ju fundera på om jag är med, med tanke på hur få foton det är på mig ;)

Vi längtar inte hem, men imorgon går flyget så att då är det bäst att vi är med!

2009-04-12 @ 22:43:11
Postat av: Sof

Hej! är precis på väg att gå och sova. Såg att rob var inloggad, men han hann logga ut när jag skrev. Fina foton(som vanligt) på er. Vi var ner en sväng till havet idag. Så härligt, dock kan man ju inte bada ;)



När kommer ni på tisdag? Längtar efter att få höra allt och träffa er förstås!



Kramar!

2009-04-12 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0