MICHAELS

För er som är lite sugna på pysselsaker kan jag informera att jag aldrig hann tillbaka till Michaels häromdagen. Däremot ska jag eventuellt ta mig en sväng dit (har hittat en Michaels här också) imorgon förmiddag innan stranden. Om jag nu inte sover alltför länge, Per har nämligen sett till att jag fått sovmorgon varje dag sedan vi kom hit till Naples.
Sovmorgon, stranden (och ibland shopping), underbart väder och  restaurangbesök varje dag. Det ni mina vänner kallar jag riktig semester!

Goodnight where ever you are from Naples, Florida!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm önskar jag också fick vara på riktig semester med er:) Ska dock klä ut Minna till påskkärring idag och sen till allum en sväng... Nästan semester eller ;)



2009-04-09 @ 08:22:39
Postat av: Malin

Just det ja, har ju glömt att det är påsk! Ha det så kul på Allum!

2009-04-09 @ 18:28:39
Postat av: Sofia

Det var trevligt men mycket folk på allum... puh!



Har provat ett par skor på allum som jag vill köpa, tänkte be dig om en tjänst men mailar om det istället.

2009-04-09 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0