STOCKHOLM

Här kommer några foton från vår härliga resa till Stockholm.

Första bilderna är tagna på en libanesisk restaurang vi åt på. Jag kan verkligen rekommendera Beirut Café, som restaurangen heter. 

 

Vi  skulle handla en massa julklappar när vi var där, men det blev inte av. Vi var ute och promenerade på stan och hittade en massa trevliga affärer, så att varför vi inte lyckades handla vet jag faktiskt inte. Ibland blir det bara så, vi kanske hade för mycket att välja mellan...



Madeleine utanför Sia som låg vid vårt hotell. Det fanns hur mycket fint julpynt som helst där, men vi kom fram till att vi väntar med vackra glaskulor till granen ett par år till. Med lilla A hemma funkar det bäst med plast från IKEA.


Madeleine med Biblioteksgatan i bakgrunden.



Riksdagshuset


Stora granen som hänger ner från taket på NK.


Nybrokajen


Julmarknad i Kungsträdgården.


Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Maten ser kanonfin ut, ska nog testa stället någon gång vi är i Stockholm. Men Madeleine vilken skönhet till tjej. Jag kan tänka mig att hon var lycklig att få en helg med spännande saker tillsammans med mor

2009-12-21 @ 07:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0