SOL

Åh vad jag är glad! Jag har precis bokat biljetter till Florida i februari till mig och barnen. Eter att ha skottat snö med sopborste och trädgårdsspade och varit allmänt blåfrusen mest hela tiden är det precis vad jag behöver. Maken ringde ikväll och berättade att han är tvungen att åka till West Palm Beach en vecka i februari för att jobba och undrade om jag ville följa med. Först sa jag nej eftersom att det inte går att lämna alla barnen hemma med barnvakt. Sedan tänkte jag till, kollade nationella provdatum för sonen som går i 9:an, flygbiljettspriser, skolresor och lite annat. Konstigt nog hittade jag inga hinder för resan, till och med biljetterna var hyfsat billiga, och bokade direkt. 10 dagar blir vi borta. Stora sonen ska simma med sin nya simklubb, vi ska titta på nya skolan, kolla bostadsområden och mannen ska jobba mest hela tiden. Jag och barnen anländer 3 dagar innan honom och då vet jag inte om vi ska åka upp till WPB till hotellet där eller om vi ska stanna i Miami några dagar. Får fundera lite över det. Superglad är jag i alla fall, jag trodde inte att jag skulle komma till Florida innan flytten till sommaren.

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne


Minnen från förra vårens resa, nervös stor son som ska tävla på en stor tävling i Florida


Glad lillebror som alltid är med och här njuter av att kunna vara utomhus och inte i en varm
hemsk svensk simhall





Kommentarer
Postat av: Solweig

Å vad härligt det låter, längtar verkligen efter sol och värme,

2010-01-08 @ 07:36:38
Postat av: Linda

Vi har borjat planera for nar vi kan komma o halsa pa er sen :) Men skulle ju kunna tanka mig att folja med nu 10 dagar ocksa sa klart :D Kram

2010-01-12 @ 15:22:37
Postat av: mamma/momme

Glöm inte att stoppa mig i resväskan ;)

2010-01-13 @ 09:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0